Nu exista produse in cos.
I. PRECIZĂRI GENERALE
1.1. Acest magazin online, www.9optik.ro (numit în continuare SHOP-ul) este deținut și administrat de TTO FAM TRADE SRL, persoană juridică română cu sediul social în județul Sibiu, localitatea Mârşa, str. Caltun, nr. 18, înregistrată la Registrul Comerțului de lângă Tribunalul Sibiu sub nr. J32/1414/2019, CIF RO41370434, telefon contact 004 0766 309 556 , e-mail office@9optik.ro.
1.2. www.9optik.ro include toate informațiile online și serviciile disponibile pe site, pentru utilizatorii care accepta termenii și condițiile precum și alte detalii prezentate în acest document
1.3. Prin accesarea SITE-ului va exprimați acordul de a va supune condițiilor si regulilor enunțate in Termeni și Condiții. Aceste clauze pot fi modificate periodic, iar utilizarea de catre dvs. a acestui SHOP este supusa termenilor și condițiilor în vigoare și afișate la data utilizării SHOP-ului. Verificați in mod regulat termenii și condițiile, pentru a va asigura ca sunteti de acord cu acestea. Daca nu sunteți de acord, va rugam sa nu utilizați SHOP-ul.
1.4. Vizitând magazinul nostru online și/sau cumpărând orice produs din magazinul nostru, vă angajați să acceptați și să respectați următorii Termeni și Condiții, incluzând termenii, condițiile și politicile adiționale menționate în cele ce urmează și/sau disponibile prin hyperlink. Acești Termeni și Condiții se aplică tuturor utilizatorilor magazinului nostru online, incluzând fără limitare utilizatorii care sunt navigatori, furnizori, clienți, comercianți, și/sau distribuitori de conținut.
1.5. Vă rugăm să citiți acești Termeni și Condiții, cu atenție, înaintea utilizării magazinului nostru online. Accesând sau utilizând orice parte a magazinului nostru online, înseamnă că acceptați Termenii și Condițiile noastre. Dacă nu acceptați Termenii și Condițiile prezentate în această documentație, atunci nu ar trebui să continuați accesarea magazinul nostru online și nu veti putea proceda la achiziționarea produselor afișate pe site-ul nostru.
Orice caracteristică nouă sau opțiune care va fi adăugată magazinului online va fi de asemenea obiectul Termenilor și Condițiilor prezente. Puteți citi ultima versiune a Termenilor și Condițiilor noastre pe această pagină. Ne rezervăm dreptul de a actualiza, schimba sau înlocui orice parte sau detaliu din Termenii și Condițiile noastre, informându-vă despre schimbări prin intermediul canalelor de comunicare disponibile pe site-ul nostru. Este responsabilitatea dumneavoastră să verificați această pagină periodic pentru a verifica schimbările.
II. NOȚIUNI ȘI DEFINIȚII
2.1. Site – reprezintă SITE-ul aparținând 9optik respectiv SHOPUL ONLINE care se află la adresa www.9optik.ro.
2.2. Client – reprezintă persoana care accesează SITE-ul, în scopuri private sau profesionale si care a acceptat Condițiile de Utilizare ale prezentului SITE, îndeplinind in acest sens toate cerințele procesului de înregistrare;
2.3. Vânzător – 9optik, persoană juridică română cu sediul social în județul Sibiu, localitatea Mârşa, str. Caltun, nr. 18, înregistrată la Registrul Comerțului de lângă Tribunalul Sibiu sub nr. J32/1414/2019, CIF RO41370434.
2.4. Produse – se referă la bunurile disponibile din partea 9optik și a partenerilor, pentru cumpărare de către Client;
2.5. Utilizator – reprezintă persoana fizică sau juridică, înregistrată sau nu pe magazinul online, pe parcursul utilizării site-ului;
2.6. Contract – o comanda confirmata de către vânzător.
2.7. Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare între vânzător și cumpărător prin care acesta din urma transmite către vânzător, prin intermediul SITE-ului, intenția sa de a achiziționa produse/servicii de pe SITE.
2.8. Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile bunurilor asab cum sunt precizate în comanda
2.9. Documentație – prezentele Termeni și Condiții, incluzând politicile cookies respectiv politicile de confidențialitate ale 9optik afișate pe site-ul www.9optik.ro;
2.10. Link – se referă la un cuvânt cheie sau adresa unui site din afara sau interiorul magazinului online care prin angajarea acestuia prin Click inițiază vizitarea unei pagini de internet noi;
2.11. Click – angajarea unui link sau crearea unei activități pe magazinul online; Exemplu: navigarea generală a site-ului;
2.12. Curier – orice persoana de drept public sau privat care prestează servicii de curierat rapid;
2.13. Cont – ansamblul format dintr-o adresa de e-mail sau după caz, un nume utilizator si o parola care permit unui singur cumpărător accesul la zone restricționate ale SITE-LUI prin intermediul căruia se face accesul la informațiile furnizate de cumpărător pentru comanda in curs, pentru comenzile anterioare sau in cadrul procesului de reactualizare a informațiilor aferente contului.
2.14. Comunicări comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: newsletter e-mail, web-push etc) conținând informații generale si tematice, informații cu privire la produsele vizualitate sau achiziționate de pe SITE, informații cu privire la oferte sau promoții, informări cu privire la produse adăugate în secțiunea „Cont/Coșul meu” precum si alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de piață si/sau sondaje de opinie.
2.15. Contract la distanță – conform definiției cuprinse in OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificare si completarea unor acte normative art. 2 punctul 7, astfel cum aceasta a transpus Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor: orice contract încheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vânzări sau de prestări de servicii distanta organizat, fără prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la momentul în care este încheiat contractul;
2.16. Newsletter – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, promoțiilor ori evenimentelor desfășurate de către vânzător sau de către un partener al societății într-o anumita perioada, fără nici un angajament din partea TENSA ART
DESIGN SRL cu referire la informațiile conținute de acesta;
III. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
3.1. Prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, în calitate de client al
SHOP-ului www.9optik.ro, se realizează in conformitate cu dispozițiile legale privind protecția datelor cu caracter personal aplicabile. Pentru o informare completa asupra activitatii de prelucrare a datelor cu caracter personal realizata de 9optik, in calitate de operator de date, va invitam sa consultați secțiunea „Politica de confidențialitate. Prelucrarea datelor cu caracter personal”.
3.2. OPYU se obliga la respectarea principiilor prevăzute de legislația aplicabila protecției datelor cu caracter personal. In sensul prezentului contract, datele care fac obiectul prelucrării se pot referi la: nume si prenume, adresa de e-mail, adresa de domiciliu/livrare si
numărul de telefon.
3.3. Prelucrarea nu poate fi extinsa la alte scopuri, cu excepția cazului in care părțile convin in mod expres sau exista o obligație legala care da dreptul oricărei părți sa prelucreze datele.
IV. POLITICA COOKIES
4.1. SHOP-UL www.9optik.ro folosește cookie-uri, respectiv date stocate pe hardul utilizatorului, conținând informații despre utilizator. Pentru a afla mai multe despre tipurile de cookie-uri folosite precum și modalitatea de funcționare a acestora vă rugăm să consultați secțiunea Politica de Cookie.
V. PROPRIETATEA INTELECTUALĂ
5.1. Toate materialele integrate in acest SITE sunt proprietatea intelectuala a 9optik. Aceste materiale nu pot fi copiate sau reproduse, exceptând perioada de care este nevoie sa fie vizualizate online. Totuși, puteți copia materialele specifice oferite pentru descărcare sau copiere, însă nu le puteți folosi pentru scopuri comerciale, acestea fiind destinate exclusiv scopurilor personale, non-comerciale. Pentru orice întrebări sau cereri de
folosire a materialelor de pe acest website va rugam sa ne contactați la _______________.
5.2. Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea, expunerea, includerea oricărui Conținut in orice alt context decât cel original intenționat de 9optik, includerea oricărui Conținut in afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifica dreptul de autor al 9optik asupra Conținutului precum si participarea la transferul, vânzarea,
distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al 9optik.
5.3. In cazul in care 9optik conferă Clientului dreptul de a utiliza sub forma descrisa într-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut, la care Clientul are sau obține acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor conținuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform condițiilor definite, in cazul in care acestea
exista si nu reprezintă un angajament contractual din partea 9optik pentru respectivul Client sau oricare alt terț care are/obține acces la acest conținut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui conținut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.
5.4. Niciun Conținut transmis către Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuala din partea 9optik si/sau al angajatului/prepusului 9optik care a mijlocit transferul de Conținut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul conținut.
VI. BUNURILE COMERCIALIZATE. AVIZE ȘI CERTIFICĂRI
6.1. Magazinul online www.9optik.ro este specializat în comercializarea de ochelari de soare, ochelari de vedere și lentile de contact, către orice persoană fizică (persoană cu vârsta de minim 18 ani) sau persoană juridică. Pentru fiecare dintre produsele postate pe site-ul www.9optik.ro se obligă să afișeze toate caracteristicile esențiale ale acestora, care să permită cumpărătorului o identificare, comparare și o alegere corectă.
6.2. 9optik își rezervă dreptul de a modifica, fără preaviz, caracteristicile produselor afișate. Imaginile publicate pe site au titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi uneori de imaginile prezentate în orice mod (culoare, aspect etc.). Informațiile de pe site-ul nostru au caracter informativ și sunt puse la dispoziția utilizatorilor cu bună credință. Garantăm că am făcut toate eforturile pentru a publica cât mai cu exactitate
caracteristicile, produsele și elementele produselor care sunt disponibile in magazinul online.
Însă, nu putem garanta că monitorul/ecranul calculatorului/laptopului dumneavoastră va afișa caracteristicile cu exactitate conform produsului.
6.3. Anumite produse pot fi disponibile exclusiv in magazinul online www.9optik.roAceste produse sau Servicii pot avea stocuri limitate și pot fi returnate sau schimbate numai conform Politicii de Returnare.
6.4. Produsele cumpărate prin intermediul www.9optik.ro sunt noi, in ambalaje originale si beneficiază de garanție, conform prevederilor legale in vigoare si politicilor comerciale ale producătorilor. Termenul de garanție decurge din momentul primirii produsului.
6.5. SHOP-ul www.9optik.ro comercializează produse originale, sigilate conform standardelor CE. Produsele sunt certificate internațional ISO 9001 și avizate în România de Ministerul Sănătății.
6.6. Lentilele de contact cu dioptrii sunt dispozitive medicale. Comercializarea dispozitivelor medicale (în magazine specializate sau online) este supusă normelor legale stabilite de Ministerul Sănătății. Comercializarea acestor produse fără a deține autorizație de la Ministerul Sănătății este strict interzisă. Prevederile legale se aplica atât persoanelor juridice cât și persoanelor fizice. Comercializarea dispozitivelor medicale se realizează conform dispozițiilor Ordinului 566/2020 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a titlului XX din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, referitoare la avizarea activităților în domeniul dispozitivelor medicale si ale Ordinului 1009/2016 privind înregistrarea dispozitivelor medicale în baza națională de date.
6.7. Atât lentilele de contact cât și soluțiile de întreținere si curățare sunt dispozitive medicale din categoria IIB.
6.8. 9optik. (www.9optik.ro) deține avizul de funcționare necesar comercializării dispozitivelor medicale.
VI. CUM COMAND?
7.1. Clientul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea produselor dorite în coșul de cumpărături, urmând ca apoi sa finalizeze Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. După adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, acesta este disponibil în vederea achiziționării atâta vreme cât se afla în stoc. Daca după ce produsul a fost adăugat în cos comanda nu a fost finalizată, aceasta (comanda) nu va fi
înregistrată și nici nu se va efectua rezervarea în mod automat a unui produs.
7.2. Odată cu finalizarea Comenzii, datele furnizate de către Client vor fi prelucrate de către 9optik în vederea procesării comenzii. In acest scop se va verifica ca datele sa fie corecte si complete in vederea livrării comenzii.
7.3. O parte a executării contractului după finalizarea comenzii o constituie faptul ca 9optik are dreptul in vederea executării contractului sa contacteze Clientul printr-un mijloc disponibil/agreat de 9optik în situațiile in care contactarea Clientului este necesară.
7.4. 9optik își rezerva dreptul să anuleze Comanda efectuată de către Client, in urma unei notificări prealabile adresate Clientului, fără nicio obligație ulterioara a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte sa poată sa pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
a.neacceptarea de către banca emitenta a cardului Clientului, a tranzacției, în cazul plății online;
b.invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de 9optik, în cazul plății online;
c.datele furnizate de către Client, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
d.produsul/produsele comandate nu pot fi livrate din motive precum: stoc eronat, defecțiuni etc.
7.5. In cazul in care un produs comandat de către Client, nu poate fi livrat de către 9optik, acesta din urma va informa Clientul asupra acestui fapt și va returna in contul Clientului contravaloarea produsului, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care 9optik a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Clientul si-a exprimat in mod expres intenția de reziliere a Contractului.
7.6. 9optik recomanda tuturor purtătorilor de lentile de contact sau ochelari de vedere sa plaseze comanda in baza unei prescripții obținute în baza unui consult la un medic oftalmolog sau un optometrist.
7.7. Perioada de la ultima prescripție și adaptare a lentilelor de contact sau a lentilelor pentru ochelari de vedere, daca nu exista o alta recomandare, din partea medicului oftalmolog sau a optometristului in acest sens, nu trebuie sa fie mai mare de 12 luni.
7.8. Trebuie, de asemenea, sa urmați cu strictețe recomandările date de producător/optometrist/ oftalmolog cu privire la regimul de purtare si de înlocuire a lentilelor sau al lentilelor pentru ochelari de vedere.
7.9. Daca apare o senzație de disconfort care persista sau apar probleme precum înroșirea ochilor, iritații sau vedere încețoșată, îndepărtați imediat lentilele de contact sau ochelarii de vedere si consultați medicul oftalmolog sau optometristul. Lentilele de contact sau lentilele pentru ochelari de vedere deteriorate trebuie înlocuite imediat cu unele noi.
8.0. Pretul produselor include T.V.A.
VIII. CUM PLĂTESC
8.1. Produsele achiziționate prin intermediului SHOP-ului online pot fi plătite:
a.Numerar la livrarea coletului. Comanda plasata pe www.9optik.ro se achită reprezentantului firmei de curierat rapid la livrarea coletului ceea ce se reprezintă o plata făcută in sistem RAMBURS.
b.Numerar, exclusiv în lei, la casa de marcat, în unul din showroom-urile noastre, pentru comenzile plasate direct in magazin prin intermediul personalului de la case, sau pentru comenzile plasate online, telefonic sau pe rețelele de socializare pentru care s-a ales plata în magazin, la ridicarea produsului;
c. Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard). Daca ati ales aceasta metoda de plata este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
– Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
– „3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!
IX. LIVRAREA
9.1. Livrarea comenzilor plasate pe site-ul www.9optik.rose face strict pe teritoriul Romaniei, prin doua modalitati, definite mai jos:
a. Livrarea prin compania de curierat rapid, la opțiunea Clientului, prin GLS. Se efectuează in maxim 1-3 zile lucrătoare pentru produsele aflate in stoc si 4-6 săptămâni pentru produsele ce reprezintă comanda speciala. Perioadele mai sus menționate sunt comunicate in confirmarea comenzii si decurg din acel moment. Livrarea se face de luni pana vineri, in intervalul 9:00-16:30, la adresa specificata de dumneavoastră.
b. Ridicare colet din magazin. Puteți opta să ridicați personal comanda in unul din magazinele 9optik.
9.2. Pentru comenzi cu valoare mai mare de 300 lei, transportul este oferit gratuit. Pentru comenzi cu valoare mai mica de 300 lei, se percepe o taxa de transport de 15 lei.
9.3. Daca ați optat pentru ridicarea coletului într-un magazin 9optik, livrarea se va efectua in 1-3 zile lucrătoare sau 4 – 6 săptămâni pentru produsele ce reprezintă comanda speciala. In situația in care produsul comandat este disponibil in magazinul selectat, acesta se poate ridica in aceeași zi (a doua zi). Vom trimite un e-mail la adresa din comanda când produsul este pregătit de ridicare din magazinul ales de dumneavoastră.
9.4. Rețineți ca persoana care vine sa ridice comanda trebuie sa prezinte numărul comenzii si codul produsului comandat, primite cu ocazia confirmării comenzii de către noi. Plata comenzii se face in magazin, la prețul de pe site, in cazul in care comanda nu a fost achitata cu cardul.
9.5. Ne rezervam dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor care nu si-au îndeplinit obligațiile pecuniare sau de alta natură față de 9optik sau au înregistrat mai mult de 3 retururi.
X. POLITICA DE RETUR
10.1. Conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță: Consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul la distanta, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decat cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 30 zile calendaristice începând de la ziua în care intra în posesia fizica a produsului.
10.2. Produsele sigilate (ambalajul/cutia lentilelor de contact, blistere, flacoane) care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator sunt exceptate de la dreptul de retur, conform Ordonanței de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, Articolul 16, punctul e).
10.3. Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat – fără urme de uzură sau alte defecte, în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit. În cazul produselor din categoria consumabile (lentile de contact, soluții de îngrijire… etc.), ambalajul acestora trebuie să fie sigilat, intact și nedesfăcut – în totală conformitate cu normele de igienă – în caz contrar cererea de retur va fi respinsă.
10.4. Produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar (ochelari de vedere confecționați după prescripție), conform Ordonanței de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, Articolul 16,
punctul c. Sunt exceptate de la dreptul de retragere.).
10.5. Toate componentele produsului NU trebuie sa prezinte urme de deteriorare (zgârieturi, lovituri), de uzura sau de consum si vor fi verificate pentru a determina integritatea acestora. Nu vor fi acceptate produse care prezinta seriile șterse complet sau parțial. In caz contrar, Vânzătorul își rezerva dreptul de a refuza returul sau de a percepe o taxa de aducerea produselor la starea inițială.
10.6. Pentru exercitarea dreptului de retur trebuie să ne informați în scris, prin trimiterea unui mail la office@9optik.ro, la care să fie atașat acest formular de retur, completat.
10.7. Pentru exercitarea dreptului de retur trebuie să ne informați în scris, prin trimiterea unui mail la office@9optik.ro. Ulterior, vom trimite curierul pentru a ridica coletul de la dvs. Acesta se va expedia către 9optik. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de 9optik numai dacă în prealabil ați anunțat returnarea produselor pe adresa de e-mail menționată mai sus.
10.8. Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeași modalitate de plata ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele, pentru a putea efectua recepția cantitativă și calitativă a produselor returnate.
10.9. Orice produs pe care îl veți returna trebuie sa nu fie utilizat sau deteriorat. Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților si funcționarii produselor. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi revândut ca și nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand, fie la opțiunea clientului îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
10.10. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face în maxim 14 zile calendaristice de când produsul returnat a ajuns la adresa specificata mai sus, prin transfer bancar în contul IBAN specificat.
10.11. Pentru produsele cumpărate cu numerar din unul din showroom-urile noastre: Clientul trebuie sa se prezinte personal cu produsul in același magazin, cu toate componentele, accesoriile si eventualele cadouri de care produsul a fost însoțit iar suma va fi rambursata numerar.
10.12. In situația returului in magazin, daca clientului optează pentru înlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil la vânzare, clientului i se va rambursa doar diferența dintre valoarea returului si prețul noului produs (sau, după caz, va achita diferența de bani).
XI. GARANȚIA PRODUSELOR COMERCIALIZATE
11.1. Toate produsele comercializate de către site-ul nostru, beneficiază de garanțiile legale privind conformitatea produselor de 24
de luni , in conformitate cu dispozițiile OUG 140/2021. Aceasta garanție se acorda de la data livrării produsului către cumpărător/utilizator, În condițiile respectării instrucțiunilor de utilizare oferite împreună cu produsul.
11.2. Produsele sunt noi si provin din surse autorizate de fiecare producător, in parte.
11.3. Garanția produselor se oferă in baza facturii electronice emise.
11.4. Acordarea garanției se refera exclusiv la defecte de fabricație sau vicii ascunse sesizate in perioada de garanție si numai in condițiile purtării, păstrării și întreținerii corespunzătoare a acestora. Constatarea defectelor, a naturii si cauzelor
acestora este făcută la sediul vânzătorului si/sau după caz, la sediul producătorului. Pentru analizarea solicitării de garanție, clientul va trimite solicitarea către adresa de e-mail office@9optik.ro
11.5. După analizarea solicitării si confirmarea acordării garanției, produsul va fi înlocuita cu același produs nou sau se vor înlocui părțile defecte cu altele noi. Daca produsul defect nu mai este pe stoc, acesta va fi înlocuită cu un altul la alegere. In situația acceptării, produsul nou ales trebuie sa aibă minim suma achitată inițial, dacă prețul acestuia este mai mare, diferența de preț este suportata de către client.
11.6. Garanția de 24 de luni este valabila doar daca ochelarii sunt însoțiți de plicurile originale ale lentilelor. Este foarte important să păstrați bonul de casa/ factura cu care se dovedește ca produsul este încă in termenul de garanție si a fost achiziționat de la noi.
11.7. Garanția acordata de furnizor se refera numai la deficiente ale produselor determinate de defecte de fabricație sau vicii ascunse, descoperite în condițiile unei întrețineri corespunzătoare a produselor. Deteriorări ale produselor precum zgârieturi, fisuri, spărturi, rupturi, deformări, nu sunt acoperite de garanție, fiind, considerate efecte ale unei întrețineri necorespunzătoare. Intervențiile mecanice asupra produsului, altele decât cele ale personalului 9optik.ro duce la anularea garanției (lipituri, montaje externe ale lentilelor de vedere,
îndepărtarea sigiliului etc).
11.8. Soluțiile și accesoriile ochelarilor beneficiază de garanție 6 luni de la achiziționare, fiind produse cu o durata de viață scurta.
11.9. Garanția lentilelor de contact nu acoperă prescripția și adaptarea necorespunzătoare a lentilelor de contact; defecte survenite in urma manipulării necorespunzătoare (ex: ciupirea marginilor lentilei etc); defecte survenite in urma întreținerii sau a depozitarii necorespunzătoare ( ex: depozite pe suprafața lentilei sau infestarea lentilei cu bacterii, germeni, microbi, etc.)
11.10. Termenul de rezolvare a reclamațiilor în perioada de garanție este de 15 zile.
XII. OBLIGAȚIILE CUMPĂRĂTORILOR
12.1. Se obliga sa ia la cunoștință de prevederile de utilizare ale site-ului 9optik.ro și recunoaște că a fost de acord cu ele la efectuarea comenzii și implicit semnarea acestui contract.
12.2. Se obliga sa plătească valoarea contractului (valoare produse și valoare livrare) la primirea produselor.
12.3. Se obliga de a garanta faptul ca vârsta acestuia este de minim 18 ani.
12.4. In măsura in care cumpărătorul se afla în posesia unei rețete medicale/prescripții pentru dioptrii, se obligă sa garanteze faptul ca aceasta a fost oferită de către un personal calificat în acest sens. Prescripția medicală nu poate fi mai veche de 12 de luni.
12.5. În cazul în care cumpărătorul comanda ochelari de vedere, si deține o rețetă pentru ochelari, iar în cazul în care dorește lentile de
contact atunci acesta va avea o rețetă specială pentru lentile de contact. Prin plasarea comenzii, cumpărătorul confirma faptul că aceasta a fost efectuată în funcție de parametrii și tipul de lentile prescris de către specialist.
12.6. Se obliga sa furnizeze cu acuratețe detaliile prescripției (inclusiv notele adiționale prescripției).
12.7. In cazul lentilelor de contact, clientul confirma că în urma consultului și a prescrierii lentilelor de contact acesta a luat la cunoștință și va respecta cu strictețe regulile cu privire la întreținerea și utilizarea lentilelor de contact. Pentru orice întrebări sau nelămuriri, cumpărătorii sunt îndemnați sa contacteze înainte de achiziția și utilizarea acestor dispozitive medicale.
12.8. În cazul soluțiilor de întreținere pentru lentile de contact și al lacrimilor artificiale (picături oftalmice) cumpărătorul va citi și respecta cu strictețe indicațiile menționate pe prospectele produselor puse la dispoziție de către vânzător. Dacă nu a primit, dintr-o eroare, prospectul acestui tip de produse, cumpărătorul îl va solicita vânzătorului înainte de utilizare.
XIII. OBLIGAȚIILE 9optik
13.1. Sa livreze produsele în ambalajele originale ale producătorului, sigilate și fără deteriorări.
13.2. Să livreze produsele comandate de cumpărător în cantitățile, la prețul și în timpul prevăzut în confirmarea comenzii
13.3. Sa informeze cumpărătorul în situația întârzierii sau imposibilității asigurării produselor comandate in totalitate sau parțial
XIV. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII
14.1. Proprietatea asupra bunurilor/produselor va fi transferată la momentul efectuării plății, din partea cumpărătorului, în locația indicată în cuprinsul comenzii.
14.2. Conform art. 18 alin. (1) Ordonanța de Urgenta nr. 34/2014, cu excepția cazului in care părțile au convenit altfel cu privire la momentul livrării, vânzătorul livrează̆produsele transferând posesia fizică sau controlul asupra produselor către consumator, fără̆ întârziere nejustificată și, in orice caz, in decurs de cel mult 30 de zile de la încheierea contractului.
14.3. Sub acest aspect, bunurile/produsele vor fi livrate cumpărătorului, acesta procedând la semnarea de primire a documentului de transport, furnizat de către curier, sau la semnarea de primire, pe factura fiscală, în cazul livrărilor efectuate de către personalul vânzătorului.
14.4. În cazul livrării prin poșta sau curier, acesta nu este autorizat de către vânzător sa permită cumpărătorului deschiderea coletelor înainte de semnarea de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare și achitării eventualei contravalori a respectivelor colete. Dacă, după transferul proprietății, cumpărătorul constata diferențe între comanda (factură) și conținutul coletului, acesta va notifica, în scris, vânzătorul, în termen de maxim 3 zile.
XV. RĂSPUNDEREA. LIMITAREA RĂSPUNDERII
15.1. Nu ne asumăm răspunderea pentru funcționarea defectuoasă, viruși, daune cauzate de erori de sistem, urmare a accesării paginii noastre.
15.2. www.9optik.ro nu poate fi responsabilă pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.
15.3. Prin plasarea Comenzilor, Utilizatorul accepta in mod expres și fără echivoc Termenii și condițiile Site-ului, în ultima
versiune actualizată, care este comunicata în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării Comenzii.
XVI. LEGEA APLICABILĂ ȘI JURISDICȚIE
16.1. Termenii și condițiile sub care funcționează prezentul SHOP online, respectiv contractul de vânzare cumpărare la distanța ce se încheie între
părți în urma achiziției unui produs, este guvernat de dreptul român.
16.2. Toate disputele rezultate din prezentul Contract vor fi soluționate mai întâi pe cale amiabilă, de comun acord. Dacă părțile nu ajung la o înțelegere amiabilă în termen de 30 (treizeci) de zile calendaristice de la notificarea disputei de către una dintre Părți celeilalte,
atunci litigiile decurgând din sau în legătură cu acest Contract vor fi soluționate de către instanțele competente de drept comun de la sediul 9optik.
XVII. FORȚA MAJORĂ
17.1. Niciuna din părți, respectiv Clientul și 9optik, nu va fi ținută răspunzătoare pentru neexecutarea Contractului, dacă aceasta se datorează unui eveniment de forță majoră.
17.2. Partea care invocă forța majoră va notifica cealaltă Parte în scris în cel mult 3 (trei) zile lucrătoare de la apariția acelui eveniment, ambele Părți urmând să ia toate măsurile rezonabile disponibile și necesare pentru a limita orice efecte adverse posibile ale evenimentului de forță majoră.
17.3. În situația în care evenimentul de forță majoră depășește 90 (nouăzeci) de zile calendaristice, orice Parte va avea dreptul de a invoca încetarea de drept cu efect imediat a prezentul Contract, fără punere în întârziere sau vreo altă formalitate, în afara cazurilor în care Părțile s-au înțeles altfel.
XVIII. DISPOZIȚII FINALE
18.1. Termenii și condițiile prezentate sunt obligatorii pentru Părți, inclusiv succesorii lor în drepturi. Contractul de vânzare încheiat la distanță, ca urmare a plasării unei comenzi, conține aceleași clauze ca și termenii și condițiile prezentate, aceste clauze reprezentând întregul acord dintre Părți și înlăturând orice altă înțelegere anterioară a Părților în legătură cu obiectul său.
18.2. 9optik își rezervă dreptul de a putea efectua orice modificări ale acestor prevederi, precum si orice modificări ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice conținut fără notificare prealabila a Membrului sau Clientului.
18.3. În limita prevederilor Termenilor Și Condițiilor, 9optik nu va putea fi făcută responsabila pentru eventualele erori apărute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificări, setări etc, care nu sunt realizate de către administratorul site-ului.
18.4. În cazul în care orice dispoziție din cuprinsul Termenilor și Condițiilor este declarată nulă sau nevalabilă printr-o hotărâre definitivă a unei instanțe judecătorești, celelalte dispoziții, respectiv drepturile și obligațiile Părților prevăzute de acestea rămân în vigoare. Dispoziția nulă sau nevalabilă va fi eliminată, iar 9optik va depune toate diligențele astfel încât dispoziția respectivă să fie înlocuită cu o dispoziție valabilă, care se apropie cel mai mult de sensul și de conținutul dispoziției nule sau nevalabile, ținându-se cont, în special, de consecințele economice pentru Părți. Această regulă se aplică în mod corespunzător în cazul unei lacune contractuale.
18.5. Vânzătorul are dreptul de a modifica Termenii și condițiile ori de cate ori consideră ca este necesar. Acesta va afișa în site noua versiune
fără sa fie necesara notificarea prealabila. Termenii si condițiile sunt opozabile utilizatorilor si/sau clienților de la momentul afișării in site.