Nu exista produse in cos.
10.1. Conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță: Consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul la distanta, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decat cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intra în posesia fizica a produsului.
10.2. Produsele sigilate (ambalajul/cutia lentilelor de contact, blistere, flacoane) care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator sunt exceptate de la dreptul de retur, conform Ordonanței de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, Articolul 16, punctul e).
10.3. Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat – fără urme de uzură sau alte defecte, în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit. În cazul produselor din categoria consumabile (lentile de contact, soluții de îngrijire… etc.), ambalajul acestora trebuie să fie sigilat, intact și nedesfăcut – în totală conformitate cu normele de igienă – în caz contrar cererea de retur va fi respinsă.
10.4. Produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar (ochelari de vedere confecționați după prescripție), conform Ordonanței de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, Articolul 16,
punctul c. Sunt exceptate de la dreptul de retragere.).
10.5. Toate componentele produsului NU trebuie sa prezinte urme de deteriorare (zgârieturi, lovituri), de uzura sau de consum si vor fi verificate pentru a determina integritatea acestora. Nu vor fi acceptate produse care prezinta seriile șterse complet sau parțial. In caz contrar, Vânzătorul își rezerva dreptul de a refuza returul sau de a percepe o taxa de aducerea produselor la starea inițială.
10.6. Pentru exercitarea dreptului de retur trebuie să ne informați în scris, prin trimiterea unui mail la office@9optik.ro, la care să fie atașat acest formular de retur, completat.
10.7. Pentru exercitarea dreptului de retur trebuie să ne informați în scris, prin trimiterea unui mail la office@9optik.ro Ulterior, vom trimite curierul pentru a ridica coletul de la dvs. Acesta se va expedia către 9Optik. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de 9Optik. numai dacă în prealabil ați anunțat returnarea produselor pe adresa de e-mail menționată mai sus.
10.8. Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeași modalitate de plata ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele, pentru a putea efectua recepția cantitativă și calitativă a produselor returnate.
10.9. Orice produs pe care îl veți returna trebuie sa nu fie utilizat sau deteriorat. Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților si funcționarii produselor. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi revândut ca și nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand, fie la opțiunea clientului îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
10.10. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face în maxim 14 zile calendaristice de când produsul returnat a ajuns la adresa specificata mai sus, prin transfer bancar în contul IBAN specificat.
10.11. Pentru produsele cumpărate cu numerar din unul din showroom-urile noastre: Clientul trebuie sa se prezinte personal cu produsul in același magazin, cu toate componentele, accesoriile si eventualele cadouri de care produsul a fost însoțit iar suma va fi rambursata numerar.
10.12. In situația returului in magazin, daca clientului optează pentru înlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil la vânzare, clientului i se va rambursa doar diferența dintre valoarea returului si prețul noului produs (sau, după caz, va achita diferența de bani).